خرید آنلاین وان حمام کودک Intex

خرید اینترنتی وان حمام کودک Intex از شاپ می نو

خرید پستی وان حمام کودک,خرید آنلاین وان حمام کودک,وان حمام کودک,قیمت وان حمام کودک,فروش آنلاین وان حمام کودک,فروش راحت وان حمام کودک,خرید اینترنتی وان حمام کودک,فروش ارزان وان حمام کودک,فروش پستی وان حمام کودک,فروش نقدی وان حمام کودک,خرید پستی وان حموم بچه,قیمت وان حموم بچه,خرید آنلاین وان حموم بچه

خرید آنلاین وان حمام کودک

ویژگی های کلیدی:

وان حمام کودک Intex

جنس:PVC

طول:۱۶۶ سانتی متر/عرض:۱۰۰ سانتی متر

ارتفاع:۲۸ سانتی متر

دارای دریچه های بادی مجزا و یک دریچه برای کف وان

دارای دریچه باد ازنوع پستونکی

حجم آب:۱۰۲ لیتر/قابل استفاده برای کودکان بالای ۳ سال

قابل استفاده در خانه،باغ،حمام،حیاط،استخر بادی و ….

خرید پیامکی: دوستانی که زمان کافی برای ثبت سفارش ندارند می توانند عدد ۲۹۴۵۲۱۶۹ را به شماره۱۰۰۰۸۳۱۰ پیامک کنند تا دوستان در اسرع وقت با شما تماس بگیرند.

وجه را آنلاین پرداخت کنید تا ۱۰درصد تخفیف بگیرید

قیمت: ۵۹۰۰۰ تومان

محصول مشابه:

خرید اینترنتی ست ۵ کاره حمام spin spa

خرید مبل بادی فوتبالی Intex

خرید اینترنتی استخر بادی سه لایه کودک اینتکس INTEX

خرید صندلی بادی کودک

vane hamoom2

معرفی اجمالی محصول:

وان حمام کودک Intex یکی از بهترین نوع وان های حمام کودکان میباشد که میتوان آن را پس از هر بار استفاده جمع کرد تا فضای حمام را اشغال نکرد. این وان های حمام در مدت بسیار کم حدود چند دقیقه باد و چند دقیقه خالی میشوند و میتوانید هم در حمام و هم در حیاط استفاده کنید.

vane hamoom3

این وان بادی مستطیل شکل از جنس پی وی سی بوده که کف آن بادی بوده که حس خوبی را هنگام نشتن در وان منتقل میکند. وان بادی بسیار با کیفیت و مقاوم بوده، به دلیل پایین بودن حجم آب در مصرف آب صرفه جویی کرده و در مدت زمان کوتاهی از آب پر میشود.

vane hamoom5
نحوه پُر کردن و خالی کردن وان حمام بادی کودک:
پس از تهیه پمپ بادی برای پُر کردن وان حمام کودک Intex، دریچه های ورودی باد وان حمام را به ترتیب با پمپ  باد زده تا کامل شکل بگیرد، کف این وان کودک باد شونده بوده که از دریچه باد مجزایی قابل باد زدن میباشد. بعد از استفاده اگر نیاز به جمع آوری وان بادی داشتید کافیست درپوش های سوپاپ هوای آن را باز کرده تا هوای داخل وان اینتکس تخلیه شود، سپس میتوانید آن را تا کرده و جمع آوری کنید.

vane hamoom4

خرید پیامکی: دوستانی که زمان کافی برای ثبت سفارش ندارند می توانند عدد ۲۹۴۵۲۱۶۹ را به شماره۱۰۰۰۸۳۱۰ پیامک کنند تا دوستان در اسرع وقت با شما تماس بگیرند.

وجه را آنلاین پرداخت کنید تا ۱۰درصد تخفیف بگیرید

قیمت: ۵۹۰۰۰ تومان