خرید پستی در باز کن ۸ کاره Perfect Opener

خرید آنلاین در باز کن ۸ کاره Perfect Opener از فروشگاه شاپ می نو

خرید پستی در باز کن ۸ کاره,خرید آنلاین در باز کن ۸ کاره,خرید ارزان در باز کن ۸ کاره,خرید اینترنتی در باز کن ۸ کاره,خرید راحت در باز کن ۸ کاره,فروش ارزان در باز کن ۸ کاره,فروش پستی در باز کن ۸ کاره,فروش اینترنتی در باز کن ۸ کاره,خرید پستیدر بازکن,خرید اینترنتی در بازکن,فروش ارزان در بازکن,قیمت در بازکن

خرید پستی در باز کن 8 کاره

وسیله ای که در این لحظه می خواهیم آن را برای شما عزیزان معرفی کنیم یکی از کاربردی ترین وسیله هایی است که در هر خانواده ای استفاده میشود. این وسیله با طراحی اوگونومی که دارد؛ کار با آن بسیار آسان و دست را خسته نمی کند. از این وسیله می توانید در کافی شاپ ها و رستوران ها نیز استفاده کنید. جنس این در بازکن ۸ کاره از پلاستیک و فلز بوده است. عکس های زیادی از این وسیله و چگونگی کارکرد آن اورده ایم که می توانید آن را مشاهده کنید

ویژگی های کلیدی:

طراحی ارگونومی

قابل استفاده در رستوران ها،فست فودها،کافی شاپ ها و مصارف خانگی

بدون نیاز به برق

جنس:پلاستیک مقاوم و فلز

قابل استفاده به عنوان درب قوطی و بطری ها

ابعاد:۱۶*۷ سانتی متر

ایده آل برای افراد سالمند و دچار التهاب مفاصل دست

رنگ بندی:مشکی،قرمز،سفید،آبی

خرید پیامکی: دوستانی که زمان کافی برای ثبت سفارش ندارند می توانند عدد ۲۹۴۵۲۱۸۱ را به شماره۱۰۰۰۸۳۱۰ پیامک کنند تا دوستان در اسرع وقت با شما تماس بگیرند.

وجه را آنلاین پرداخت کنید تا ۱۰درصد تخفیف بگیرید

قیمت: ۲۵۰۰۰ تومان

محصول مشابه:

خرید ست ۳کاره دربازکن و چاقو

خرید در بازکن کیچن کندو

خرید اینترنتی درب بازکن کاربردی مولتی واپنر

dar bazkon 8kare10

در باز کن ۸ کاره Perfect Opener ، همراه آشپزخانه همه کاره ، باز کردن درب انواع قوطی (درب رب گوجه ، تن ماهی و …) ، درب بطری نوشیدنی ، انواع درهای پلاستیکی و فلزی با Perfect Opener!

dar bazkon 8kare4 dar bazkon 8kare5

استفاده از در باز کن ۸ کاره Perfect Opener بسیار آسان است و همگان من جمله خانم ها می توانند به سادگی از این وسیله استفاده کنند ، با این وسیله دیگر نیاز به انجام کارهای خطرناک برای باز کردن در قوطی من جمله استفاده از چاقو نخواهید داشت.

dar bazkon 8kare6 dar bazkon 8kare7

همچنین از در باز کن ۸ کاره Perfect Opener برای باز کردن در بطری نوشیدنی مثل ایستک و دلستر و…در پلاستیکی پلمپی مثل شیشه ترشی و خیارشور و …سر نوشابه و روغن مایع و باز کردن در قلاب دار روغن نباتی و سایر اقلام مشابه استفاده کرد.

dar bazkon 8kare8 dar bazkon 8kare9

dar bazkon 8kare111

خرید پیامکی: دوستانی که زمان کافی برای ثبت سفارش ندارند می توانند عدد ۲۹۴۵۲۱۸۱ را به شماره۱۰۰۰۸۳۱۰ پیامک کنند تا دوستان در اسرع وقت با شما تماس بگیرند.

وجه را آنلاین پرداخت کنید تا ۱۰درصد تخفیف بگیرید

قیمت: ۲۵۰۰۰ تومان