خرید اینترنتی پایه اختاپوسی با جاکلیدی

خرید آنلاین پایه اختاپوسی با جاکلیدی از شاپ می نو

خرید پستی پایه اختاپوسی,خرید اینترنتی پایه اختاپوسی,خرید آنلاین پایه اختاپوسی,خرید ارزان پایه اختاپوسی,خرید راحت پایه اختاپوسی,خرید نقدی پایه اختاپوسی,قیمت پایه اختاپوسی,فروش پستی پایه اختاپوسی,فروش ارزان پایه اختاپوسی,فروش آنلاین پایه اختاپوسی,فروش راحت پایه اختاپوسی

خرید اینترنتی پایه اختاپوسی

پایه دوربین اختاپوسی به همراه جاکلیدی برج میلاد
مناسب برای علاقه مندان به هنر و سفر و تفریح
بسیار سبک و قابلیت حمل آسان
ضد آب و دارای مقاومت بسیار بالا
دارای بازوهای انعطاف پذیر
ضروری ترین وسیله برای هر سفر
یک جاکلیدی متفاوت برای افرادی با سلیقه خاص

خرید پیامکی: دوستانی که زمان کافی برای ثبت سفارش ندارند می توانند عدد ۶۱۹۹۷ را به شماره۳۰۰۰۷۹۷۷ پیامک کنند تا دوستان در اسرع وقت با شما تماس بگیرند.

قیمت: ۱۶۰۰۰ تومان

paye okhtapoosi2

با پایه اختاپوسی دوربین خود را در هر جایی و روی هر چیزی قرار دهید. بازوهای پایه اختاپوسی دور هر چیزی محکم می پیچد و می توانید دوربین خود را هر جایی که فکرشم نمی کنید قرار بدهید.اگر می خواهید از بقیه متفاوت باشید و مدرن ترین اختراع سال را داشته باشید این محصول این محصول را تهیه کنید.بهترین عکسها را در تعطیلات, تفریحات , جشن ها و مهمانی ها بگیرید.دوربین خود را در هزاران جای مختلف و با هزاران حالت مختلف قرار دهید و عکس بگیرید فقط کافیست دوربین را روی پایه قرار دهید و بازو های اختاپوس را دور هر چیزی که می خواهید محکم کنید حالا عکس بگیرید.

paye okhtapoosi3 paye okhtapoosi4 paye okhtapoosi5

بازوهای انعطاف پذیر به شما اجازه می دهد در هر زاویه ای و در هر مکانی دوربین خود را قرار دهید.مناسب برای عکاسان حرفه ای و غیر حرفه ای و هنرمندان با قرار دادن این دوربین خود  در جاهای غیر ممکن عکس های خلاقانه بگیرید.

همراه با این پایه دوربین یک جاکلیدی بسیار زیبا و شیک نیز دریافت می کنید.

paye okhtapoosi6 paye okhtapoosi7

خرید پیامکی: دوستانی که زمان کافی برای ثبت سفارش ندارند می توانند عدد ۶۱۹۹۷ را به شماره۳۰۰۰۷۹۷۷ پیامک کنند تا دوستان در اسرع وقت با شما تماس بگیرند.

قیمت: ۱۶۰۰۰ تومان