خرید پستی کرم روشن کننده پوست زعفران

خرید آنلاین کرم روشن کننده پوست زعفران از شاپ می نو

خرید پستی کرم روشن کننده پوست,خرید اینترنتی کرم روشن کننده پوست,خرید ارزان کرم روشن کننده پوست,قیمت کرم روشن کننده پوست,خرید آنلاین کرم روشن کننده پوست,فروش راحت کرم روشن کننده پوست,فروش اینترنتی کرم روشن کننده پوست,فروش پستی کرم روشن کننده پوست,فروش ارزان کرم روشن کننده پوست

خرید پستی کرم روشن کننده پوست

روشن کننده و درخشان کننده پوست
پاک کننده و جوانسازی پوست ( ضد چروک )
آنتی باکتریل و ضدعفونی کننده پوست
ضد آکنه
ضدآفتاب با SPF15
ضد التهاب و احتقان
حاوی ویتامین های A, D 3 , E

خرید پیامکی: دوستانی که زمان کافی برای ثبت سفارش ندارند می توانند عدد ۶۱۹۹۵ را به شماره۳۰۰۰۷۹۷۷ پیامک کنند تا دوستان در اسرع وقت با شما تماس بگیرند.

قیمت: ۶۹۰۰۰ تومان

محصول مشابه:

برای خرید کرم چشم به لینک زیر مراجعه کنید

خرید کرم روشن کننده زیر چشم GARNIER

kereme zaferan2

عصاره زعفران در این محصول باعث افزایش مقاومت لایه زیرین پوست و افزایش گردش خون در مویرگهای سطح پوست میشود .بدین معنی که باعث جلوگیری از پیری زودرس و افت پوست صورت می شود . و باعث سفت و اسفنجی شدن پوست می شود .عصاره زعفران ضد التهاب است .محدودیت سنی ندارد .حاوی ویتامین های A, D3 , E  که باعث افزایش تاثیر کرم زعفران بروی پوست می شود .خاصیت پاک کنندگی عمیق دارد و ضد اشعه های مضر آفتاب می باشد با spf 15 

kereme zaferan3

نحوه مصرف : روزانه دو مرتبه صبح و شب ، ابتدا صورت خود را باصابون یا محلول غیرالکلی شسته و سپس به اندازه یک عدس از کرم را روی صورت به مدت ۵ الی ۱۰ دقیقه به صورت دورانی ماساژ دهید .

نحوه نگهداری : در دمای ۴ درجه یخچال نگهداری شود.

kereme zaferan4

خرید پیامکی: دوستانی که زمان کافی برای ثبت سفارش ندارند می توانند عدد ۶۱۹۹۵ را به شماره۳۰۰۰۷۹۷۷ پیامک کنند تا دوستان در اسرع وقت با شما تماس بگیرند.

قیمت: ۶۹۰۰۰ تومان