خرید پستی عینک لاگوست مدل Clarence

خرید اینترنتی عینک لاگوست مدل Clarence از فروشگاه شاپ می نو

خرید پستی عینک لاگوست,خرید آنلاین عینک لاگوست,خرید اینترنتی عینک لاگوست,قیمت عینک لاگوست,خرید نقدی عینک لاگوست,خرید راحت عینک لاگوست,فروش ارزان عینک لاگوست,فروش پستی عینک لاگوست,فروش اینترنتی عینک لاگوست,فروش نقدی عینک لاگوست,عینک پسرانه لاگوست,خرید پستی عینک پسرانه لاگوست,خرید اینترنتی عینک پسرانه لاگوست,قیمت عینک پسرانه لاگوست,فروش ارزان عینک پسرانه لاگوست,فروش پستی عینک پسرانه لاگوست

خرید پستی عینک لاگوست

در پست قبلی عینک لاگوست دخترانه را برای شما معرفی کرده ایم. اما در این پست می خواهیم همین عینک را از نوع پسرانه آن تقدیم شما کنیم. برای خرید عینک باید دقت کافی را انجام دهید چرا که اگه عینک خریداری شده کیفیت مناسبی نداشته باشد به چشمان شما آسیب خواهد زد. ما در این قسمت عینک طرح لاگوست که یکی از بهترین هاست را برای شما ترتیب داده ایم. ویژگی ها و عکس های این عینک در ادامه امده است

ویژگی های کلیدی:

جنس دسته:پلاستیک مشکی براق منعطف

درج نام و لوگوی Lacoste(سوسمار) روی شیشه چپ عینک و دسته ها و دماغه

رنگ دسته:مشکی براق

با تکنولوژی آنتی رفلس

رنگ شیشه:مشکی

جنس قاب:پلاستیک فشرده مستحکم

شیشه(لنز):نوع UV 400 ضد خش با رنگ ثابت دارای تکنولوژی آنتی رفلس

خرید پیامکی: دوستانی که زمان کافی برای ثبت سفارش ندارند می توانند عدد ۲۹۴۵۲۰۵۶ را به شماره۱۰۰۰۸۳۱۰ پیامک کنند تا دوستان در اسرع وقت با شما تماس بگیرند.

وجه را آنلاین پرداخت کنید تا ۱۰درصد تخفیف بگیرید

قیمت: ۳۵۰۰۰ تومان

eynak lacost Clarence5

محصول مشابه:

برای خرید عینک دخترانه لاگوست به لینک زیر مراجعه کنید

خرید عینک Lacoste لاگوست مدل Cailin

eynak lacost Clarence2

عینک Lacoste مدل Clarence به رنگ مشکی می باشد و شیشه های این عینک به لایه یو وی ۴۰۰ مجهز شده و از چشمان شما در برابر اشعه های مضر خورشیدی محافظت می کند . اندازه ی شیشه های این عینک آفتابی دارای حجم بزرگ می باشد و اطراف چشم شما را بصورت کامل می پوشاند و مانع رسیدن نور خورشید به چشم شما می شود. مطالعات نشان داده است که اشعه ماورای بنفش می تواند شانس ابتلا به بیماری های خطرناک چشمی نظیر آب مروارید، تحلیل رفتگی و آسیب به شبکیه و حتی آفتاب سوختگی را افزایش دهد.

eynak lacost Clarence3

امروزه عینکهای آفتابی بویژه در میان جوانان رواج زیادی یافته است اما متاسفانه در اغلب موارد از این عینک ها به عنوان وسیله تزئینی استفاده می شود و به همین خاطر در انتخاب نوع آن دقت کافی نمی شود همچنین عده ای عینک آفتابی را وسیله ای غیر ضروری می دانند ولی عینک های آفتابی دارای فواید زیادی نیز می باشند البته اگر درست انتخاب شوند ودر محیط هایی که نور شدت زیادی دارد عینک های آفتابی به چند روش امکان دید را بهتر خواهند کرد.

eynak lacost Clarence4

خرید پیامکی: دوستانی که زمان کافی برای ثبت سفارش ندارند می توانند عدد ۲۹۴۵۲۰۵۶ را به شماره۱۰۰۰۸۳۱۰ پیامک کنند تا دوستان در اسرع وقت با شما تماس بگیرند.

وجه را آنلاین پرداخت کنید تا ۱۰درصد تخفیف بگیرید

قیمت: ۳۵۰۰۰ تومان