خرید پستی ماساژور صندلی ویبره حرارتی

خرید اینترنتی ماساژور صندلی ویبره حرارتی از فروشگاه شاپ می نو

خرید پستی ماساژور ویبره ای,خرید اینترنتی ماساژور ویبره ای,قیمت ماساژور ویبره ای,خرید آنلاین ماساژور ویبره ای,فروش پستی ماساژور ویبره ای,فروش ارزان ماساژور ویبره ای,فروش اینترنتی ماساژور ویبره ای,فروش نقدی ماساژور ویبره ای,خرید پستیماساژور صندلی ویبره حرارتی,خرید آنلاین ماساژور صندلی ویبره حرارتی,خرید اینترنتی ماساژور صندلی ویبره حرارتی

ماساژور صندلی ویبره

آیا به ماساژور نیاز دارید؟ آیا می خواهید زمان هایی که در محل کار هستید هم به بدن خو ورزش دهید. ما به شما ماساژور صندلی ویبره ای را پیشنهاد می کنیم. این ماساژور دارای موتورهای بسیار قوی  می باشد که می تواند به طور همزمان چندین نقطه از بدن را ماساژ دهد. وسایل پزشکی در سایت شاپ می نو با بهترین کیفیت عرضه خواهد شد.

ماساژور صندلی ویبره حرارتی
دارای ۵ موتور بسیار قوی
قابلیت ماساژ چندین نقطه به طور همزمان
قابل اتصال به شارژ فندکی ماشین و برق شهری
گرم کردن پشت کمر در فصل زمستان
مناسب برای ریلکسیشن در طول روز
قابل استفاده روی صندلی ماشین و منزل و محل کار
رفع خستگی عضلات ناحیه مورد ماساژ
آرامش در بدن و شل کردن عضلات پشت
سرعت بخشیدن به فرایند خون رسانی در رانندگی های طولانی
تمدد اعصاب در ترافیک و راه بندان

خرید پیامکی: دوستانی که زمان کافی برای ثبت سفارش ندارند می توانند عدد ۵۳۲۵۹ را به شماره۳۰۰۰۷۹۷۷ پیامک کنند تا دوستان در اسرع وقت با شما تماس بگیرند.

قیمت: ۱۲۹۰۰۰ تومان

masazhor sandali2

این وسیله در واقع ماساژور همراه شما می باشد که در مکانها و حالتهای مختلف می توانید از آن استفاده نمایید.از هر فرصتی استفاده کنید و در حین رانندگی براحتی رفع خستگی نمایید.همچنین این وسیله در منزل یا محل کار ، بر روی اکثر صندلیها قابل استفاده می باشد. این ماساژور دارای ۹ روش ماساژ در ۳ ناحیه به همراه ۶ ویبرتور می باشد.

masazhor sandali4

معرفی محصول:

اگه به فرم دهنده بدن نیاز دارید به لینک زیر مراجعه کنید

خرید پستی گن ساعت شنی latex waist cincher

masazhor sandali5

استفاده از این صندلی ماساژور  اتومبیل در هنگام رانندگی باعث تمدد اعصاب در ترافیک و راه بندان شده و در رانندگی های طولانی مدت به بهبود گردش خون نیز کمک می کند.این وسیله در واقع ماساژور همراه شما می باشد که در مکانها و حالتهای مختلف میتوانید از آن استفاده کنید. این دستگاه دارای کنترل دستی می باشد که علاوه بر صندلی های ماشین آن را می توان بر روی اکثر صندلی ها و مبل نیز استفاده نمود.

masazhor sandali3

خرید پیامکی: دوستانی که زمان کافی برای ثبت سفارش ندارند می توانند عدد ۵۳۲۵۹ را به شماره۳۰۰۰۷۹۷۷ پیامک کنند تا دوستان در اسرع وقت با شما تماس بگیرند.

قیمت: ۱۲۹۰۰۰ تومان