خرید پستی ساعت مچی Omax مدل Edwin

ساعت مچی Omax مدل Edwin

خرید پستی ساعت,خرید پستی ساعت مچی Omax مدل Edwin,ساعت مچی Omax مدل Edwin,خرید اینترنتی ساعت اوماکس,ساعت اوماکس ارزان,خرید پستی ساعت مچی اوماکس,ساعت مچی Omax مدل Edwin ارزان,خرید ساعت omax,خرید ساعت مردانه Omax,خرید ساعت زنانه omax,خرید ساعت های مچی صفحه گرد,خرید پستی ارزان,خرید اینترنتی ارزان

ساعت مچی Omax مدل Edwin 7

ساعت اوماکس مدل Edwin یک ساعت با قاب استیل می باشد که دارای بند چرم است ، این ساعت در حد شست و شوی دست ضد آب محسوب شده و دارای ثبات رنگ می باشد. کیفیت و قیمت آن مناسب است و انتخاب خوبی برای کسانی است که ساعت Omax را دوست دارند.

ساعت مچی Omax مدل Edwin

ویژگی های کلیدی :

قاب استیل و بند طرح چرم

ارسال به همراه جعبه ی ساعت

ضد آب در حد شست و شوی دست

کیفیت بالا و قیمت مناسب

استفاده از تکنولوژی کوارتز

دارای ثبات رنگ

ساعت مچی Omax مدل Edwin

نام ساعت مچی Omax مدل Edwin
جنسیت مردانه
برند omax
مدل Edwin
نوع کاربری روزمره/مجلسی/فشن
فرم صفحه گرد
جنس شیشه کریستال/ضد خش
جنس بدنه استیل

جنس بند طرح چرم
رنگ بند مشکی
رنگ صفحه مشکی،سفید
نوع قفل بند سگکی ساده
مقاوم در برابر آب دارد
میزان مقاومت در حد شست و شوی دست

ساعت مچی Omax مدل Edwin 2

شرکت مونترس اوماکس اس ای (Montres Omax S.A.) در سال ۱۹۴۶ میلادی با تلاش در جهت تبدیل شدن به یکی از شرکت های رهبر در صنعت ساعت جهان، در کشور سوئیس تاسیس شد. در ابتدا تمرکز شرکت بر روی ساعت های اتوماتیک و برای بازار های کشورهای خاورمیانه و شبه قاره هند بود و حتی در یک برهه زمانی تبدیل به بزرگترین صادرکننده ساعت کشور سوئیس از لحاظ تیراژ تولید شد.
اوماکس در طول زمان به طور موفقیت آمیزی رشد کرد و هم اکنون به کشورهای زیادی در آمریکای شمالی، اروپا، آسیای میانه، خاور میانه، شبه قاره هند و خاور دور صادرات دارد. اوماکس هم اکنون متمرکز بر ساعت های با سیستم کوارتز می باشد و عمدتا موتور محرک ساعت های خود را از شرکت اپسون (EPSON) ژاپن تامین می کند. اوماکس یک مارک تجاری ثبت شده است که با هدف تولید ساعت های با کیفیت بالا، قیمت مناسب و در تیراژ تولید بالا، سال هاست که در سطح وسیعی در جهان فعالیت می کند و فروش کنونی مدل های مختلفش در حهان بالغ بر یک میلیون عدد در ماه می باشد. اوماکس دارای مدل های بسیار متنوع در تیپ های گوناگون می باشد بطوریکه برای هم گام بودن با تغییر سلیقه مشتریان خود در سراسر جهان، ماهانه بیش ار ۵۰ مدل جدید به بازار ارائه می دهد. اوماکس به همه مشتریانش به عنوان اعضای خانواده خود می نگرد و لذا سعی میکند با ایجاد ارتباطات صادقانه و ارائه خدمات با کیفیت بالا، محصولاتی با بالاترین کیفیت و پایین ترین قیمت ممکن ارائه دهد.

ساعت مچی Omax مدل Edwin 3

در گذشته، مردم از ساعت مچی برای اطلاع از زمان استفاده می کردند. اما در دنیای مدرن امروزی که انتظار می رفت وسیله ای مانند ساعت مُچی، بی استفاده شده و با پیوستن به تاریخ، در موزه ها مشاهده شود، سازندگان ساعت مسیر دیگری را در پیش گرفته و ساعت مُچی را وارد دنیای تجمّل گرایی کردند. امروزه در دنیای مُد، ساعت های مُچی به یک نماد تبدیل شده اند و استفاده از ساعت های زیبا و گران قیمت در محیط کار یا بیرون از آن، با حس غرور همراه است.

ساعت مچی Omax مدل Edwin 4

ساعت مچی Omax مدل Edwin یکی از مدل های ساعت مچی جدید اماکس می باشد. شرکت OMAX که همواره به عنوان یکی از بزرگترین و مشهورترین کمپانیهای تولید کالا بخصوص کاالاهای مد روز در دنیا مطرح است.طراحان بخش ساعت مچی این شرکت همیشه جزو بهترینها بودند و این مدل ساعت زیبای مچی جدید omax نیز با طراحی بسیار شیک و درعین حال ساده و جذاب طرفداران زیادی را به خود جذب کرده است.

برای خرید محصول بر روی دکمه خرید کلیک کنید و در ادامه مشخصات خود را وارد نمایید.
در ادامه تکمیل سفارش خرید می توانید ویژگی های مد نظر خود مانند :رنگ ، سایز و طرح محصول را انتخاب نمایید.
شما میتوانید مبلغ سفارش خود را به دو صورت آنلاین و درب منزل پرداخت نمایید. سفارشات آنلاین فرآیند پردازش و ارسال سفارش را سریع تر طی می کنند.

برای خرید پیامکی این محصول بر روی لینک زیر کلیک کنید و شماره همراه خود را وارد کنید تا همکاران با شما تماس بگیرند.  یا اینکه می توانید عدد ۲۹۴۵۲۰۱۷ را به شماره ۱۰۰۰۸۳۱۰ پیامک کنید.

خرید پیامکی ساعـت مچی Omax مـدل Edwin – کلیک کنید

قیمت: ۵۹,۰۰۰ تومان