خرید پستی مانتو پانچو ترنج

خرید اینترنتی مانتو پانچو ترنج از فروشگاه شاپ می نو

خرید مانتو پانچو ترنج,خرید آنلاین مانتو پانچو ترنج,خرید اینترنتی مانتو پانچو ترنج,انواع مانتو دخترانه,خرید انواع مانتو دخترانه,فروش مانتو,فروش پستی مانتو دخترانه,فروش اینترنتی مانتو پانچو ترنج ارزان ,فروش آنلاین مانتو پانچو ترنج,فروش آنلاین ,فروش راحت مانتو پانچو ترنج,انواع مانتو پانچو ترنج,لباس زنانه,پوشاک زنانه,فروش پوشاک زنانه ارزان

مانتو پانچو ترنج

در این روزهای عید خیلی از لباس های به حراج گذاشته می شود تا بتوانید با قیمت مناسب تر آن را خریداری کنید ، امروز برای شما عزیزان حراج مانتو پانچ ترنج را آماده فروش کرده ایم ، این مانتو فری سایز می باشد و برای سایز ۳۶ تا ۴۲ مناسب می باشد ، مانتویی شیک برای افراد مشکل پسند.

حراج مانتو پانچ ترنج

ویژگی های کلیدی:

نوع پارچه کج راه لب ترکی می باشد

چاپ مانتو به صورت سیلک میباشد

حراج این مانتو در دو رنگ سفید و قرمز

مانتو فری سایز بوده و متناسب سایز ۳۶ تا ۴۲ می باشد

مناسب بانوان مشکل پسند و زیبا پوش

مانتو پانچ

نام حراج مانتو پانچ
جنسیت زنانه
رنگ بند قرمز،سفید
جنس به کار رفته نخ ترک/پارچه لب ترکی
درجه بندی کیفیت درجه A
نوع چاپ چاپ سیلک -رگ پرسی بیس بالا
سایز free size

این بار در سال جدید همراه شما هستیم با ارائه ی یک مدل مانتوی جدید بسیار زیبا به نام ترنج،این مانتو دوخته شده از بهترین پارچه بصورت پانچ یا همان مدل خفاشی طراحی شده و با توجه به نوع طرح و شکل ساختاری، مناسب برای فصل بهار و تابستان می باشد.حراج این مانتو در رنگهای قرمز و سفید آغاز شد.این مانتو فری سایز بوده و مناسب برای سایزهای ۳۶ تا ۴۶ می باشد.

برای خرید محصول بر روی دکمه خرید کلیک کنید و در ادامه مشخصات خود را وارد نمایید.
در ادامه تکمیل سفارش خرید می توانید ویژگی های مد نظر خود مانند :رنگ ، سایز و طرح محصول را انتخاب نمایید.
شما میتوانید مبلغ سفارش خود را به دو صورت آنلاین و درب منزل پرداخت نمایید. سفارشات آنلاین فرآیند پردازش و ارسال سفارش را سریع تر طی می کنند.

برای خرید پیامکی این محصول بر روی لینک زیر کلیک کنید و شماره همراه خود را وارد کنید تا همکاران با شما تماس بگیرند.  یا اینکه می توانید عدد ۲۹۴۵۱۹۱۶ را به شماره ۱۰۰۰۸۳۱۰ پیامک کنید.

خرید پیامکی مانتـو پانـچو ترنج – کلیک کنید

قیمت: ۳۹,۰۰۰ تومان