خرید پستی عینک خلبانی شیشه آتشی

عینک خلبانی شیشه آتشی

خرید پستی عینک خلبانی شیشه آتشی,عینک خلبانی شیشه آتشی,خرید عینک دودی,عینک آفتابی شیشه قرمز,خرید عینک دودی شیشه آتشی,خرید پستی عینک دودی شیشه آتشی,خرید پستی عینک دودی جدید,خرید اینترنتی عینک دودی خلبانی,فروش پستی عینک دودی خلبانی,خرید پستی عینک دودی خلبانی,فروش ویژه عینک دودی خلبانی شیشه قرمز,خرید پستی عینک خلبانی شیشه آتشی ارزان

عینک خلبانی شیشه آتشی

ساعت شیشه آتشی یا به قولی خلبانی طرفداران خاص خود را دارد ، این عینک دودی خلبانی مناسب برای اقایان و خانم ها می باشد و چشم ها را در برابر نور خورشید محافظت می کند. این عینک در دو فریم مشکلی و نقره ای برای شما عزیزان با قیمت مناسب عرضه می شود. با shopmenow همراه باشید.

حراج عینک خلبانی شیشه آتشی

ویژگی های کلیدی:

در دو رنگ فریم مشکی و نقره ای

دارای یو وی ۴۰۰

رنگ شیشه:دودی

مناسب آقایان و بانوان شیک پوش

حفاظت از چشمان در برابر آفتاب

این محصول بدون کیف و دستمال عینک ارسال می شود

عینک خلبانی 2

عینک خلبانی 3

نام فروش ویژه عینک خلبانی شیشه آتشی
جنسیت مردانه/زنانه
UV 400 : دارد
نوع کاربری روزمره/مجلسی/فشن
رنگ فریم
مشکی و نقره ای
رنگ شیشه دودی
توضیحات این محصول بدون کیف و دستمال عینک ارسال می شود
عینک خلبانی 6

سالهاست که از عینکهای آفتابی چه بصورت مد و یا جهت تامین راحتی بیشتر در مقابل نور شدید، استفاده می­شود. چشم پزشکان معتقدند دلیل دیگری نیز برای استفاده از عینکهای آفتابی وجود دارد که آن هم تامین سلامت طولانی مدت چشمها در موقعیت­های مختلف است.
نتایج چندین مطالعه ده ساله اخیر نشان میدهد که ساعتها اقامت در شرایط آفتابی و بدون حفاظ کافی در مقابل چشم شانس بروز بیماریهای چشم را افزایش میدهد.

 طرح این عینک آفتابی متناسب با سلیقه های خاص آقایان و خانم ها  می باشد و افرادی که به دنبال محصولات خاص و کمیاب هستند می توانند این عینک را به صورت مستقیم از فروشگاه ما خریداری نمایند . شیشه های این عینک دارای یو وی ۴۰۰ بوده و چشمان شما را در برابر اشعه مضر آفتاب محافظت می کند

برای خرید پیامکی این محصول بر روی لینک زیر کلیک کنید و شماره همراه خود را وارد کنید تا همکاران با شما تماس بگیرند.  یا اینکه می توانید عدد ۲۹۴۵۱۹۰۴ را به شماره ۱۰۰۰۸۳۱۰ پیامک کنید.

خرید پیامکی عینک خلبـانی شیشه آتشی – کلیک کنید

قیمت: ۱۹,۰۰۰ تومان