خرید اینترنتی فانوس دستی خورشیدی

فانوس دستی خورشیدی

خرید اینترنتی فانوس دستی خورشیدی,فانوس دستی خورشیدی,خرید اینترنتی,خرید پستی فانوس مسافرتی,فانوس مسافرتی,خرید پستی ارزان,خرید اینترنتی فانوس مسافرتی,فروش ویژه لوازم سفر نوروز ۹۵,خرید اینترنتی لوازم سفر,خرید اینترنتی فانوس دستی,خرید پستی فانوس دستی خورشیدی,خرید فانوس دستی خورشیدی ارزان,فانوس دستی خورشیدی با کیفیت,خرید لوازم خانگی

فانوس دستی خورشیدی

این روزها ، روزهای سفر می باشد و نیاز به لوازم هستید ، امروز می خواهیم در این نوشته به شما فانوس دستی خورشیدی رو معرفی کنیم ، این فانوس خورشیدی تاشو می باشد و مناسب برای مسافرت می باشد و می توانید در داخل چادر از آن استفاده کنید ، توضیحات و تصاویر بیشتر را می توانید در ادامه مشاهده کنید.

فانوس دستی خورشیدی

 ویژگی های کلیدی:

فانوس دستی خورشیدی تاشو
رنگ نور تولیدی:سفید
مناسب برای کمپینگ،ماهیگیری،مسافرت،استفاده در داخل چادر و…
قابل شارژ از دو طریق برق شهری و نور خورشید
قابلیت شارژ کردن انواع موبایل(نوعی پاوربانک)
دارای دستگیره جهت گرفتن با دست یا آویختن به سقف و …
دارای سه عدد باطری نیم قلمی

فانوس خورشیدی 8

فانوس خورشیدی

فانوس خورشیدی 2

نام :  فانوس دستی خورشیدی
نوع : تاشو
رنگ نور تولیدی : سفید
ضمانت : ۷۲ ساعت ضمانت تحویل
جنس بدنه : برنج
نوع کاربری : مناسب برای کمپینگ ، ماهیگیری، مسافرت، استفاده در داخل چادر و …
قابل شارژ : به دو طریق برق شهری و نور خورشید
قابلیت شارژ انواع موبایل : دارد
کابل شارژ برق شهری : دارد
شارژر خورشیدی : دارد
درگاه USB : دارد
باطری : ۳ عدد باطری نیم قلمی
دستگیره : دارای دستگیره جهت گرفتن با دست یا آویختن به سقف و…. 
فانوس خورشیدی 5

فانوس خورشیدی 6

فانوس خورشیدی 7

حتما برنامه های بیر گریلز (Edward Michael Bear Grylls ) ماجراجوی معروف را دیده اید ، مردی که به همراه یک فیلمبردار زندگی در شرایط های سخت کوه و بیابان را تجربه می کند و سعی می کند راههای نجات از شرایط سخت را در برنامه های تلویزیونی خود یاد بدهد.
حال تصور کنید در اثر یک اتفاق یا حادثه در مکانی گیر می افتید (حادثه هایی مثل زلزله و سیل و طوفان خبر نمی کنند) که نیاز به نور یا علامت دادن برای نجات خود دارید.
در اینجا این چراغ بینظیر و روشنایی اضطراری میتواند به شما کمک کند که جالبی آن این است که حتی بدون وجود برق ، انرژی آنرا می توانید روزها از طریق نور آفتاب و صفحه سولار تامین کنید.
البته این وسیله فقط برای مواقع اضطراری نیست ، تجسم کنید در مسافرت هستید و می خواهید دنبال یه چیزی تو تاریکی بگردید… پس این وسیله باز می تواند نقش اصلی برای رسیدن به هدف شما داشته باشد.
بهترین وسیله برای مسافران، کوهنوردان ، طبیعت گردان، توریست ها ، غارنوردان ، محیط بانان و حافظان محیط زیست ، مرزبانان،رانندگان آفرود،شکارچیان ، نگهبانان،کارگاهها و کارخانجات،معدنچیان،کارشناسان و مسئولین میراث فرهنگی و آثار باستانی،امدادگران و کارکنان هلال احمر و نجات دهندگان،کشاورزان،روستائیان و عشایر ، کارگران محترم دامداری و مرغداری و مناسب برای ارودهای تفریحی تحقیقاتی و چادرهای کمپینگ یا عشایری و مناطقی که کمبود برق دارند و سایر کسانی که می خواهند برای زمانهای تاریک خود وسیله ای خوب و ماندگار و بدردبخور داشته باشند.

این فانوس خورشیدی ابتکاری است جدید و جایگزینی است با دوام برای انواع چراغ قوه ها، چراغ های برقی و باطری دار، انواع شمع ها و چراغ های اضطراری و البته چراغ های سنتی. به عنوان مثال این مدل بین ۳ تا ۵ برابر بیشتر از چراغ های نفتی روشنایی دارد. به علاوه این محصول جدید برای استفاده در سخت ترین شرایط ساخته شده است، مانند رها شدن اتفاقی، از دست افتادن روی زمین سخت بتنی، گل و لای، کارکرد زیر بارش شدید برف و باران و حتی گرمای شدید هوا و همین طور در محیط خاک آلود. این فانوس خورشیدی روشنایی مناسبی را در فضاهایی چون خانه محل کار و حتی به هنگام مسافرت تامین می نماید. همچنین این محصول نور کافی را برای امور روزمره مانند مطالعه، کار و آشپزی فراهم می آورد.

شارژ یا تامین انرژی فانوس خورشیدی از سه طریق میتواند انجام گیرد :
۱-صفحه سولار و نور خورشید
۲-برق ۲۲۰ ولت
۳-سه عدد باطری قلمی
یعنی اگر دسترسی به پریز برق دارید با اتصال کابل برق این فانوس به پریز می توانید باتری داخلی آنرا شارژ کنید.
یا با گذاشتن ۳ عدد باتری قلمی در جای باطری زیر فانوس میتوانید از انرژی آنها برای روشن کردن لامپهای فانوس و یا شارژ کردن موبایل استفاده کنید.
و اگر هیچ کدام از اینها نبود یا در طبیعت و کوه هستید یا در بیابانی گم شده اید و فقط دسترسی به نور قوی یا نور آفتاب داشتید فقط کافیست پنل سولار این فانوس را در معرض نور خورشید قرار دهید تا شروع به شارژ کردن باطری داخلی این فانوس بکند.
یعنی امکان شارژ این فانوس سولار در هر مکان و هر زمانی وجود دارد.
البته در این شرایط قسمت پاور بانک این فانوس نیز با شارژ کردن موبایل یا دستگاه رهیاب ماهواره ای (جی پی اس GPS) کمک شایانی به نجات شما و اطرافیان یا خانواده شما خواهد نمود و احتمال مرگ در اثر گم شدن را به حداقل خواهد رساند.

برای خرید محصول بر روی دکمه خرید کلیک کنید و در ادامه مشخصات خود را وارد نمایید.
در ادامه تکمیل سفارش خرید می توانید ویژگی های مد نظر خود مانند :رنگ ، سایز و طرح محصول را انتخاب نمایید.
شما میتوانید مبلغ سفارش خود را به دو صورت آنلاین و درب منزل پرداخت نمایید. سفارشات آنلاین فرآیند پردازش و ارسال سفارش را سریع تر طی می کنند.

برای خرید پیامکی این محصول بر روی لینک زیر کلیک کنید و شماره همراه خود را وارد کنید تا همکاران با شما تماس بگیرند.  یا اینکه می توانید عدد ۲۹۴۵۱۸۸۳ را به شماره ۱۰۰۰۸۳۱۰ پیامک کنید.

خرید پیامکی فانـوس دستی خورشیدی – کلیک کنید

قیمت: ۳۸,۰۰۰ تومان