خرید اینترنتی بافت مردانه رایان

بافت مردانه رایان در دو سایز مختلف

خرید اینترنتی بافت مردانه رایان,بافت مردانه رایان در دو سایز مختلف,خرید بافت مردان,خرید اینترنتی پوشاک مردانه,خرید بافت پسرانه,فروش اینترنتی پوشاک پسرانه,پوشاک پسرانه با قیمت مناسب,خرید اینترنتی پوشاک پسرانه ارزان,خرید پستی ارزان,فروش اینترنتی با کیفیت,خرید اینترنتی بافت مردانه رایان,بافت مردانه رایان با قیمت مناسب,فروش اینترنتی بافت مردانه رایان,بافت رایان با کیفیت,خرید بافت با کیفیت رایان,فروش پستی,خرید پستی ارزان

بافت مردانه رایان

بافت رایان یک بافت مردانه با دو رنگ و دو سایز مختلف می باشد ، این بافت یقه هفت می باشد و دارای کیفیت عالی می باشد ، دور آستین آن کش بافت می باشد ، شما می توانید تصاویر این بافت مردانه شیک را در ادامه مشاهده کنید و بصورت پستی این محصول را درب منزل خود تحویل بگیرید.

بافت مردانه رایان

ویژگی های کلیدی:

دور آستین و لبه پایینی کش بافت

رنگ: مشکی،سورمه ای

نوع بسته شدن دکمه

نوع یقه:یقه هفت

سایز:L,XL

بافت رایان 2

بافت رایان 3

پوشیدن لباس‌های زمستانی مانند پالتو یا کاپشن یا سویشرت به واسطه ساختار ضخیمی که دارد در مواقعی می‌تواند باعث کلافگی و احساس خستگی زیادی شود، به همین دلیل استفاده از سویشرتی گرم و مناسب در چنین مواقعی می‌تواند انتخابی به‌جا باشد. سویشرت مردانه با برخورداری از پارچه بسیار مناسب، باعث ایجاد گرما و راحتی زیادی برای شما خواهد شد. استفاده از الیاف بکار رفته در پارچه رویه این سویشرت شرایطی را فراهم کرده تا با انتقال رطوبت از سطح پوست، شما احساس راحتی بیشتری را تجربه کنید.

بافت رایان

جنسیت : مردانه
نوع : بافت
کلاه : ندارد
دور آستین : کش بافت
نوع بسته شدن : دکمه
نوع یقه : یقه هفت
سایز : L,XL
رنگ : مشکی،سورمه ای
دکمه : دارد
جیب : ندارد
بافت رایان 4

بافت رایان 5

بافت رایان 6

همچنین مواد موجود در این سویشرت باعث ایجاد ساختاری بسیار سبک در آن شده است به نحوی که به شما کمک خواهد کرد تا با پوشیدن آن علاوه بر گرم نگه‌داشتن خود، احساس سبکی بیشتری داشته باشند.

سویشرت مردانه با طرح و رنگی زیبا و متنوع و استفاده از پارچه بسیار مناسب می‌تواند انتخابی بسیار مناسب برای شما باشد تا به وسیله آن از راحتی و آسایش بیشتری برخوردار شوید.

برای خرید پیامکی این محصول بر روی لینک زیر کلیک کنید و شماره همراه خود را وارد کنید تا همکاران با شما تماس بگیرند.  یا اینکه می توانید عدد ۲۹۴۵۱۷۳۸ را به شماره ۱۰۰۰۸۳۱۰ پیامک کنید.

خرید پیامکی بافـت مردانه رایان – کلیک کنید

  خـرید پستی >> قیمت فقـط :۸۵۰۰۰ تـومان