خرید اینترنتی قوری مخصوص دم نوش

قوری مخصوص دم نوش با کیفیت

خرید اینترنتی قوری مخصوص دم نوش,قوری مخصوص دم نوش با کیفیت,قوری دم نوش,خرید قوری دم نوش,خرید اینترنتی قوری دم نوش,خرید پستی قوری دم نوش,فروش اینترنتی,خرید پستی ارزان,خرید لوازم خانگی,فروش اینترنتی لوازم خانگی با قیمت مناسب,خرید پستی با کیفیت,خرید قوری با کیفیت,قوری مخصوص دم نوش,خرید قوری مخصوص دم نوش,قوری دم نوش ارزان و با کیفیت

قوری دمنوش 11

قوری که مخصوص دمنوش می باشد ، ممکن است بخواهید دمنوش های مختلف را به راحتی استفاده کنید ، بهتر است از قوری مخصوص دم نوش استفاده کنید ، چرا که کار را برای شما عزیزان راحت می کند و دارای فیلتر خاص برای دمنوش می باشد ، این محصول با قیمت مناسب و کیفیت بالا به شما عرضه می شود.

قوری دم نوش

نام تجاری: Shang Shan Cup & Pot
ظرفیت: ۷۵۰میلی لیتر
ابعاد:۱۵*۷٫۵
مناسب برای هر نوع دمنوشی
جنس قوری: پیرکس
جنس فیلتر داخل قوری: پلاستیک
دسته غیر جداشونده و درب پلاستیک
دارای فیلتر مخصوص دمنوش

قوری دمنوش 2

قوری دمنوش 3

قوری دمنوش 4

اگر از نوشیدن چای یا قهوه خسته شده اید و به دنبال یک نوشیدنی مناسب هستید پیشنهاد خوبی برایتان داریم.قوری دم نوش و چای شانگ شان به راحتی یک دمنوش خوش عطر را به شما هدیه می دهد.لذت واقعی نوشیدن یک دمنوش یا چای را تجربه کنید.نوشیدن دمنوش یا چای تازه دم و خوش رنگ و لعاب لذتی دارد وصف ناشدنی.یک تسکین و آرامش خاصی در نوشیدنی‌ های داغ وجود دارد که نظیرش در هیچ چیز دیگری نیست.فکرش را بکنید یک خستگی زیاد را تنها یک فنجان چای خوش رنگ و خوش‌طعم و یا یک دمنوش آرامش‌ بخش از تن آدم به در می‌ کند.

قوری دمنوش 5

قوری دمنوش 6

قوری دمنوش 7

قوری دمنوش 8

قوری دم نوش و چای Shang Shan Cup & Pot محصول جدیدی می باشد که دارای شیشه پیرکس بسیار مقاوم بوده و ظرفیت ۷۵۰ میلی لیتر را دارد.این قوری دارای فیلتر مخصوص جهت دمنوش بوده و همچنین دارای دکمه مخصوص روی درب جهت خارج شدن مایع (دمنوش و چای) از فیلتر می باشد.

قوری دمنوش 9

روش خرید: برای خرید پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.

قیمت: ۲۵,۹۰۰ تومان