خرید اینترنتی ساعت مچی طرح منتیا

ساعت مچی طرح منتیا از فروشگاه Shopmenow

خرید اینترنتی ساعت مچی طرح منتیا,ساعت مچی طرح منتیا از فروشگاه Shopmenow,ساعت مچی,خرید ساعت مچی منتیا,فروش اینترنتی ساعت مچی منتیا,خرید پستی ساعت,خرید ساعت مچی,فروش اینترنتی ساعت مچی,خرید پستی ساعت منتیا ارزان,ساعت زنانه مچی,ساعت دخترانه مچی,ساعت مچی طرح منتیا,ساعت مچی طرح منتیا ارزان,ساعت مچی طرح منتیا با قیمت مناسب,فروش ساعت مچی طرح منتیا,

ساعت مانتیا 5

ساعت مچی منتیا یک ساعت شیک با بند استیل می باشد که مقاوم در برابر آب است. این ساعت شیک بوده و دارای سه رنگ می باشد ، قیمت آن مناسب است و کیفیت ساخت آن قابل قبول می باشد ، برای دیدن تصاویر بیشتر و همچنین توضیحات بیشتر با ما همراه باشید.

ساعت مچی طرح منتیا

 ویژگی های کلیدی :

جنس بند استیل

جنس صفحه فلز ضد زنگ

صفحه گرد عقربه ای

مقاوم در برابر آب در حد شستشو دست

نوع قفل تاشو محافظ دار

دارای بدنه ی ضد حساسیت

دارای سه رنگ مسی،طلایی و برنزی

High copy

ساعت مانتیا

جنسیت : زنانه
برند :  michael kors
نوع کاربری : روزمره/مجلسی
ضمانت : ۷۲ ساعت ضمانت تحویل
جنس بند : استیل

جنس صفحه : فلز ضد زنگ

نوع قفل : تاشو محافظ دار
فرم صفحه : گرد عقربه ای
ضد حساسیت : دارد

شیشه ضد خش : دارد
تاریخ شمار : ندارد
جعبه : دارد

قابلیت نمایش ساعت : دارد
قابلیت نمایش دقیقه : دارد
کورنوگراف : ندارد
ثبات رنگ : دارد
منبع انرژی : باتری

ساعت مانتیا 2

این ساعت جدیدترین ارائه کمپانی محبوب و معتبر Quartz می باشد که دارای طراحی بی نظیر و خلاقانه ای بوده و توانسته است با عرضه خود به بازار طرفداران بی شماری را در سراسر جهان جذب کند. این ساعت دارای بند استیل می باشد که مانند یک دستبند روی دست خودنمایی میکند و طرح شیک آن زیبایی این محصول را دو چندان میکند. این ساعت با کیفیت فوق العاده بالا عرضه می شود. این ساعت مچی دارای رنگ های بسیار زیبا مسی،طلایی و برنزی می باشد.بدنه‌ی این ساعت از آلیاژهای فلزی ضد زنگ ساخته شده که در کنار بند استیل آن، حس بسیار خوبی را به شما انتقال می‌دهد.

این ساعت مقاوم در برابر آب در حد شستشو دست می باشد.جنس فلز بدنه این ساعت هیچگونه حساسیتی برای دست به وجود نمی آورد.از ویژگی های این محصول سایز بزرگ صفحه ی آن می باشد که زیبایی خاصی بر روی دست ایجاد می کند.

ساعت مانتیا 6

برای خرید پیامکی این محصول بر روی لینک زیر کلیک کنید و شماره همراه خود را وارد کنید تا همکاران با شما تماس بگیرند. یا اینکه می توانید عدد ۲۹۴۵۱۷۶۲ را به شماره ۱۰۰۰۸۳۱۰ پیامک کنید.

خرید پیامکی ساعـت مچی طرح منتیا – کلیک کنید

قیمت: ۳۵,۰۰۰ تومان