خرید پستی دستبند قلم کاری

خرید اینترنتی دستبند قلم کاری 

خرید پستی دستبند قلم کاری,خرید اینترنتی دستبند قلم کاری ,خرید اینترنتی دستبند,خرید دستنبد طرح شمسه,خرید پستی دستبند طرح ترنج,خرید دستبند با طرح جدید,فروش دستبند های جدید,فروش دستبند فانتزی,خرید دستبند قلم کاری شده,خرید دستبند شمسه با کیفیت بالا,خرید دستبند ترنج با کیفیت مطلوب,خرید بدلیجات,فروش بدلیجات,خرید اینترنتی بدلیجات ارزان,خرید بدلیجات ارزان,خرید ست و نیم ست,دستبند شیک

دستبند قلم کاری شده 4

امروز با دستبند قلم کاری شده در خدمت شما هستیم ، این دستبند در دو طرح شمسه و ترنج قابل فروش می باشد که تصاویر آن در زیر آمده است ، کیفیت ساخت این دستبند عالی می باشد و خانم ها شیک پوش می توانند از طرح های جالب ارائه شده بهره ببرند. سوال یا درخواست خود را می توانید از طریق سامانه پیامکی با ما در ارتباط بگذارید.

دستبند قلم کاری

جنس : استیل
جنسیت:زنانه
نوع قفل:معمولی
درجه کیفیت:درجه عالی
نوع طرح: شمسه و ترنج
طرح قلم کاری

طرح شمسه 

دستبند قلم کاری شده

طرح شمسه / قیمت : 15000 تومان

دستبند قلم کاری شده 2

در دستبند قلم کاری شاهد زیبایی خارق العاده‌ای هستیم که از طراحی ظریف و خلاقانه ی آن ناشی می‌شود. سنگ‌هایی در رنگ‌های یاقوتی و زمردی که توسط نگین‌های کوچک براق احاطه شده اند، دستبند را زیباتر نشان می‌دهد و چشم هر بیننده‌ای را به خود خیره کرده و صاحب آن را متمایز می‌کند. جنس بدنه ی دستبند استیل بوده و رنگ ثابتی دارد.

طرح ترنج

دستبند قلم کاری شده 3

جنس : استیل
جنسیت:زنانه
نوع قفل:معمولی
درجه کیفیت:درجه عالی
نوع طرح: شمسه و ترنج
طرح قلم کاری

طرح ترنج / قیمت : 15000 تومان