خرید اینترنتی گردنبند حسین

خرید پستی گردنبند حسین ویژه محرم

خرید اینترنتی گردنبند حسین,خرید پستی گردنبند حسین ویژه محرم,گردنبند امام حسین,خرید پلاک امام حسین,خرید گردنبند بدل,خرید بدلیجات,خرید گردنبند مخصوص محرم,خرید اینترنتی گردنبند امام حسین,خرید گردن بند امام حسین,خرید گردنبند محرم,قیمت گردنبند محرم,خرید پستی گردنبند حسین,خرید اینترنتی گردنبند حسین با قیمت مناسب,گردنبندی فوق العاده برای عزاداران واقعی,گردنبند حسین با کیفیت بالا,

خرید گردنبند امام حسین 4

روزهای محرم را می توانید طور دیگه سپری کنید. با خرید گردنبند حسین می توانید زیبایی خاصی به خود ببخشید ، گردنبد امام حسین دارای طراحی متفاوت و خیره کننده می باشد. این گردنبند زیبا دارای قیمت ناچیزی می باشد ، شما می توانید این گردنبند را از فروشگاه شاپ می نو خریداری کنید.

گردنبند حسین...

گردنبندی فوق العاده برای عزاداران واقعی

تقدیم به عاشقان سیدالشهدا

کل یوم عاشورا....کل ارض کربلا

به سینه هرکه تمنای کربلا دارد!!

همیشه در دل خود روضه ای به پادارد!!

کسی که عشق تو دارد دگرچه کم دارد!!

بدون عشق تو عالم کجا بها دارد!!

قیمت : 6500 تومان

خرید گردنبند امام حسین

هدیه ای مناسب برای عاشقان حسین.....

به روز سوم ماه شعبان سال چهارم هجرت دومین فرزند برومند حضرت على و فاطمه، که درود خدا بر ایشان باد، در خانه‏ ى وحى و ولایت، چشم به جهان گشود.چون خبر ولادتش به پیامبر گرامى اسلام (ص) رسید، به خانه‏ ى حضرت على و فاطمه (ع) آمد و اسماء را فرمود تا کودکش را بیاورد.اسماء او را در پارچه‏ اى سپید پیچید و خدمت رسول اکرم (ص) برد،آن گرامى به گوش راست او اذان و به گوش چپ او اقامه گفت .

به روزهاى اول یا هفتمین روز ولادت با سعادتش، امین وحى الهى، جبرئیل، فرود آمد و گفت:سلام خداوند بر تو باد اى رسول خدا، این نوزاد را به نام ‏پسر کوچک هارون‏ «شبیر» که به عربى‏«حسین‏» خوانده مى‏شود، نام بگذار. چون على (ع) براى تو بسان هارون براى موسى بن عمران است جز آنکه تو خاتم پیغمبران هستى.

و به این ترتیب نام پر عظمت ‏«حسین‏» از جانب پروردگار، براى دومین فرزند فاطمه انتخاب شد.

طراحی متفاوت و خیره کننده

خرید گردنبند امام حسین 2

به روز هفتم ولادتش، فاطمه‏ زهرا که سلام خداوند بر او باد، گوسفندى را براى فرزندش به عنوان عقیقه کشت، و سر آن حضرت را تراشید و هم وزن موى سر او نقره صدقه داد.

حسین و پیامبر (ص)

از ولادت حسین بن على (ع) که در سال چهارم هجرت بود تا رحلت رسول الله (ص) که شش سال و چند ماه بعد اتفاق افتاد، مردم از اظهار محبت و لطفى که پیامبر راستین اسلام (ص) درباره حسین (ع) ابراز مى‏ داشت، به بزرگوارى و مقام شامخ پیشواى سوم آگاه شدند.

خرید گردنبند امام حسین 3

عالى ‏ترین، صمیمى‏ ترین و گویاترین رابطه‏ ى معنوى و ملکوتى بین پیامبر و حسین را مى‏ توان در این جمله‏ ى رسول گرامى اسلام (ص) خواند که فرمود:حسین از من و من از حسینم.

قیمت : 6500 تومان