خرید پستی چاقو مسافرتی Tourism Knife

خرید اینترنتی چاقو مسافرتی با قیمت مناسب

خرید چاقو مسافرتی,خرید اینترنتی چاقو مسافرتی,خرید پستی,خرید اینترنتی,خرید پستی چاقو مسافرتی ارزان,قیمت چاقو مسافرتی,چاقو مسافرتی اصل,خرید چاقوهای مسافرتی,خرید اینترنتی چاقوی مسافرتی,چاقو مسافرتی Tourism Knife,فروش چاقو مسافرتی Tourism Knife,قیمت چاقو مسافرتی Tourism Knife,خرید اینترنتی چاقو مسافرتی,خرید پستی چاقو مسافرتی ارزان قیمت,Tourism Knife,چاقوی Tourism Knife,قیمت چاقوی Tourism Knife,کارد مسافرتی,

چاقوی مسافرتی 5

چاقو مسافرتی ، در رنگ ها مختلف موجود می باشد ، این چاقو قابل حمل تاشو می باشد و بسیارتیز است ، شما می توانید برای مسافرت رفتن یک چاقوی مسافرتی خریداری کنید و از آن در مسافرت استفاده کنید ، تیغه آن تیز و جنس استیل ضد زنگ می باشد.

چاقو مسافرتی Tourism Knife

پیشنهاد امروز یاسل چاقوی تاشوی Tourism Knife هست که علاوه بر تاشو بودنش و ظاهرجالبش، تیغه بسیار با کیفیتی هم داره که از جنس استیل ضد زنگ هست و همینطور با توجه به اندازه مناسبش خیلی کاربردیه و میتونه براحتی توی منزل و در سفر، کوهنوردی و کمپینگ،... همراهمون باشه و نهایت استفاده رو ازش ببریم. این چاقوها در سه طرح رنگ قرمز، سبز و بنفش هستن و ارسال رنگ بصورت رندوم هست.

(این محصول در این فروشگاه با بالاترین کیفیت ارسال می شود )

 در صورت نارضایتی می توانید محصول را حتی تا 7 روز برگشت دهید

      خـرید پستی >> قیمت فقـط :21000 تـومان

چاقوی مسافرتی

ویژگی ها

● چاقو Tourism Knife

● تاشو با طراحی منحصر بفرد

● تیغه با کیفیت و ساخته شده از استیل ضد زنگ

● سبک و با فوق العاده کاربردی

● کاربرد فراوان در منزل ، سفر، کوهنوردی، پیکنیک ، کمپینگ و ...

● سایز: 3cmx13cm

● در سه رنگ سبز، قرمز و بنفش

● ارسال رنگ بصورت رندوم

● بهمراه پکیجینگ

چاقوی مسافرتی 2

روش خرید: برای خرید پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.

چاقوی مسافرتی 3

(این محصول در این فروشگاه با بالاترین کیفیت ارسال می شود )

 در صورت نارضایتی می توانید محصول را حتی تا 7 روز برگشت دهید

      خـرید پستی >> قیمت فقـط :21000 تـومان