خرید پستی شال محرم در طرح های مختلف

خرید ارزان شال های محرم با قیمت مناسب

خرید پستی شال محرم در طرح های مختلف,خرید ارزان شال های محرم با قیمت مناسب,شال محرم,شال ثارالله,خرید شال ثارالله,خرید انواع شال محرم 95,خرید لباس مشکلی محرم 95,خرید اینترنتی,خرید پستی,قیمت شال محرم,خرید اینترنتی شال محرم,خرید پستی شال محرم,شال مخصوص محرم,لباس مخصوص محرم,شال 95,خرید انواع لباس مشکلی محرم,لباس های شیک محرم,خرید آنلاین لباس محرم,شال محرم

شال طرح 1
در این نوشته برای شما عزیزان چندین شال محرم با قیمت های مناسب را آماده فروش کرده ایم ، شما می توانید مدل دلخواه خود را انتخاب کرده و از طریق کلیک بر روی خرید پستی اقدام به خرید این محصولات کنید. پشتیبانی ما در خدمت شماست.

شال محرم در طرح های مختلف

ویژگی های کلیدی:

جنس پارچه فلامنت
زیبا ومنحصر به فرد
مدیوم . لارج . ایکس لارج و دو ایکس لارج
سیلک صنعتی

خرید طرح 1 / قیمت محصول: 14,000 تومان

شال طرح 2

زیبا و منحصر به فرد برای عزاداران واقعی
تقدیم به عاشقان سیدالشهدا …

انتخاب سایز در مراحل تکمیل فرم خرید صورت می گیرد
در سایز های مدیوم . لارج . ایکس لارج و دو ایکس لارج

با توجه به نزدیک شدن به محرم و همچنین ارسال سفارشات به صورت پستی و زمانی که طی خواهد شد تا مرسوله به دست شما کاربر عزیز برسد .توصیه ما این هست که از هم اکنون سفارش خود را انجام دهید تا در اولویت ارسال قرار گیرید و محصول مورد نظر به موقع تحویل داده شود .

خرید طرح 2 / قیمت محصول: 14,000 تومان

شال طرح 3

لباس سیاه، نشانه عشق و دوستی به ساحت اهل‌بیت (ع) و اعلام جانبداری از سرور آزادگان در جبهه ستیز حق و باطل و اظهار تیره شدن آفاق حیات معنوی با شهادت سالار شهیدان است.  یکی از خواص و‌ آثار رنگ سیاه، آن است که این رنگ به صورت طبیعی، رنگی حزن‌آور و دلگیر و مناسب عزات و ماتم است. از همین‌رو بسیاری از مردم جهان، از این رنگ به عنوان اظهار غم و اندوه از مرگ دوستان و عزیزان خود سود می‌‌جویند.

بنابراین، سیاه‌پوشی به دلیل رمز و رازی که در این رنگ نهفته است، ‌به عنوان یک رسم طبیعی و سنت منطقی نشان حزن و اندوه دارد و پیروان اهل‌بیت «علیه‌السلام» در این ایام عزاداری، لباس سیاه بر تن می‌کنند؛ زیرا لباس سیاه، نشانه عشق و دوستی به ساحت آنان، اعلام جانبداری از سرور آزادگان در جبهه ستیز حق و باطل و اظهار تیره شدن آفاق حیات معنوی است.

خرید طرح 3 / قیمت محصول: 14,000 تومان

شال طرح 4

لباس مشکی در عزاداری امامان نور «علیهم‌السلام» ـ خصوصا سالار شهیدان ـ جسمی تیره، ولی جانی روشن دارد، ظاهر سیاه‌پوش است ولی در باطن سپید و چه خوش گفته است شیخ محمود شبستری در گلشن راز که:
سیاهی گر بدانی نور ذات است/ به تاریکی درون، آب حیات است
چه گویم که هست این نکته باریک / شب روشن میان روز تاریک

خرید طرح 4 / قیمت محصول: 14,000 تومان