خرید اینترنتی تلسکوپ جیبی قوی monocular

خرید پستی دوربین دید در شب و تلسکوپ جیبی 

خرید اینترنتی تلسکوپ جیبی قوی monocular,خرید تلسکوپ,خرید پستی تلسکوپ همراه,خرید اینترنتی  تلسکوپ معمولی,خرید پستی تلسکوپ ارزان,خرید تلسکوپ قوی,خرید اینترنتی تلسکوپ دید در شب,خرید انواع تلسکوپ,قیمت انواع تلسکوپ,خرید پستی تلسکوپ,خرید اینترنتی تلسکوپ ارزان,KHARIDE teleskop,خرید تلسکوپ دید در شب,دوربین‌های دید در شب,خرید دوربین های دید در شب

تلسکوپ جیبی

امروز با یک محصول دیگر در خدمت شما هستیم ، تلسکوپ جیبی که بسیار مناسب برای افرادی است که می خواهند در زمینه های مختلف تحقیقات انجام دهند می باشد. شما می توانید تلسکوپ جیبی قوی را از فروشگاه Shop MNow خریداری کنید و درب منزل تحویل بگیرید. شما در صورت خرید نقدی می توانید از 10% تخفیف نقدی بهره مند شوید.

دوربین‌های دید در شب از جمله جالب‌ترین و کاربردی‌ترین مظاهر فناوری‌های نوین محسوب می‌شوند. احتمالا نخستین چیزی که با شنیدن نام دوربین‌های دید در شب به ذهن خطور می‌کند، تصوری از جاسوسان یا متخصصان حرفه‌ای است که به‌دنبال دستیابی به اهداف خاص خود در سکوت نیمه‌های شب هستند. در حقیقت با استفاده از این سیستم روِیتی، شخص کاربر دنیایی را مشاهده می‌کند که سایر افراد عادی دیدن آن عاجز هستند.

قیمت : 35,000 تومان

تلسکوپ جیبی قوی 1

فناوری بهسازی تصویر
همان گونه که گفته شد در این روش نورهای محدود موجود در محیط (ستاره‌ها، ماه و یا فروسرخ) توسط لنز شیئی که یک لنز معمولی است جمع‌آوری شده و به استوانه کاتدی تقویت تصویر فرستاده می‌شود. فوتون هاینور در بدو ورود به این استوانه به الکترون تبدیل می‌شوند. در طول این استوانه الکترون‌ها به واسطه فرآیندهای الکتریکی و شیمیایی از نظر تعداد تقویت می‌شوند. این الکترون‌های مضاعف شده به سمت صفحه فسفری که الکترون‌ها را مجدداً به نور مرئی تبدیل می‌کند پرتاب شده و تصویر تولید شده به وسیله این صفحه در لنز چشمیمشاهده می‌شود. این تصویر بازسازی شده بصورت اشباع مشاهده می‌شود.

قیمت : 35,000 تومان

خرید دید در شب

 این دوربین به خاطر زوم بالا و قدرت فراوان به عنوان تلسکوپ جیبی همراه نیز کاربرد دارد و شما هم موقع تماشای ماه و ستارگان با این دوربین فوق العاده متحیر خواهید شد

قیمت : 35,000 تومان

دید در شب

دوربین دید در شب با بهسازی تصویر از روش جمع‌آوری و تقویت نورهای اندکی که از جسم متصاعد می‌شود و منابع نوری محدود موجود در محیط (ستاره‌ها و ماه) که با چشم غیرمسلح دیده نمی‌شوند استفاده می‌کند.

خرید دید در شب

نکات مهم

یکچشمه بزرگنمایی: 15؛
هدف: قطر لنز 32mm؛
خروج از قطر مردمک: 2.7mm؛
میدان دید: 131M/1000M؛
منشور: BAK7؛
پوشش: قرمز.
جنس: آلیاژ آلومینیوم.

خرید دید در شب 2

مشخصات فیزیکی :

وزن ( گرم): 100 گرم
ابعاد : سانتی متر 13.5 * 4.7 * 4.5

قیمت : 35,000 تومان

دید در شب خرید

محتویات بسته :

    1 عدد دوربین  یک چشمه؛
    1 عدد بند دست؛
    1 عدد نظافت لنز پارچه؛
    1 عدد راهنمای کاربر
    * 1 حمل کیسه؛ کیف مخصوص

دید در شب و تلسکوپ

تصویری از دوربین و لوازم همراه ارسالی فروشگاه شاپ می نو

قیمت : 35,000 تومان