فروش اینترنتی پمپ باد پدالی Foot Pump

فروش پمب بادی پدالی فوت پمپ

فروش اینترنتی پمپ باد پدالی Foot Pump,فروش پمپ پدالی,فروش تلمبه ماشین,فروش اینترنتی تلمبه ماشین,پمپ باد پدالی Foot Pump,فروش تلمبه برقی ماشین,فروش تلمبه پدالی ماشین,خرید پستی تلمبه بادی ماشین,تلمبه همراه ماشین,فروش تلمبه بادی ماشین,خرید اینترنتی تلمبه بادی,خرید اینترنتی پمپ باد فندکی ماشین,پمپ بادی ماشین فوت پمپ,خرید ارزان ترین پمپ باد ماشینپمپ باد پدالی Foot Pump

خرید پمپ بادی

یکی از لوازم مناسب ماشین که باید در هر ماشینی وجود داشته باشد ، پمپ بادی می باشد ، چرا که در مواقع ضروری برای تنظیم باد لاستیک ها و همچنین کاهش مصرف بنزین مناسب می باشد. ازین رو تصمیم گرفتیم پمب بادی پدالی فوت پمپ که کیفیت مناسبی هم دارد را با قیمت ارزان برای شما عرضه کنیم ، شما می توانید این پمپ بادی را از فروشگاه Shop MNow خریداری کنید و درب منزل تحویل بگیرید.

پمپ باد پدالی فوت پمپ وسیله ای راحت و همه کاره که در بعضی مواقع وسیله ی کمکی می باشد شما می توانید به وسیله ی پمپ باد پدالی براحتی لاستیک ماشین یا تشک بادی و …. را براحتی باد کنید و از آن نهایت استفاده را ببرید.

قیمت : ۲۵,۰۰۰ تومان

فروش پمپ بادی

گاهی مواقع پیش آمده که در اثر گرما و سرما لاسیتک خودرو شما کم باد شده و یا باد خود را به کلی از دست داده که به وسیله ی پمپ بادی فوت پمپ می توانید لاستیک خودرو خود را براحتی با چند حرکت باد کنید .

اگر در منزل خود وسایل بادی استفاده می کنند می توانید به وسیله ی آن براحتی وسایل مرتبط را باد کنید و از آنها استفاده کنید .

برای خرید پمپ باد پدالی فوت پمپ می توانید همین حالا بر روی دکمه خرید پستی کلیک و سفارش خودتان را بصورت اینترنتی ثبت کنید محصول مورد نظر با گارانتی تعویض عدم رضایت هفت روزه برای شما ارسال می شود.

قیمت : ۲۵,۰۰۰ تومان

پمپ بادی پدالی

مشخصات فنی فوت پمپ (پمپ بادی ) :

FOOT PUMP-SINGLE
Dia.: 55*100(L)MM
With 90D gauge, 50cm hose three vavles
One for cars, one for airbeds, one for bikes
Color box packing
Carton size: 39*26*45.5cm,
25pcs/ctn18/17kgs

قیمت : ۲۵,۰۰۰ تومان

خرید پمپ بادی پدالی

همانطور که در عکس بالا مشاهده می کنید می توانید به وسیله تلمبه ماشین با کمک پای خود به آن نیرو وارد کنید و لاستیک مورد نظر را براحتی باد کنید این محصول یک وسیله کمکی پر فروش بوده که در سال ۲۰۱۴ فروش بالایی را از آن خود کرده است.

قیمت : ۲۵,۰۰۰ تومان